نبض عاشقی



داره نبض عاشقی میکوبه همه فهمیدن چقدر دستپاچم

کاری کردی باز مدیونت شم من علاقمند این حرفاتم

چقدر این حال و هوا دلچسبه چقدر این لحظه برام شیرینه

همه احساسمو یک جا بردی چقدر این حس به دلم میشینه

من هنوز گیجمو سرگردونم آخه مهربونیات مشکوکه

ولی باز خام نگاهت میشم دلمم به ساز چشمات کوکه

دوست دارم تموم این لحظاتو پیش تو باشم که بهم حساسی

بهم عادت کردی غیر از من فکر کنم هیچ کسیو نشناسی

داره نبض عاشقی میکوبه همه فهمیدن چقدر دستپاچم

کاری کردی باز مدیونت شم من علاقمند این حرفاتم

متن آهنگ نبض عاشقی    
نظرات 3 + ارسال نظر
مهسا چهارشنبه 16 فروردین 1391 ساعت 15:19

خیلی با حال بود
منم این آهنگو گوش دادم قشنگه
کارت درسته

parham چهارشنبه 16 فروردین 1391 ساعت 17:32



very very good

ماهور چهارشنبه 16 فروردین 1391 ساعت 18:41 http://www.bluegirl.blogsky.com

خیلی قشنگ بود گریم گرفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد