دلم گرفته (متن آهنگ مازیار فلاحی )

دلم گرفته

ای خدای مهربون دلم گرفته

با تو شعرام همگی رنگ بهاره با تو هیچ چیزی دلم کم نمیاره

وقتی نیستی همچیم تیره و تاره کاش ببخشی تو خطاهم رو دوباره

ای خدای مهربون دلم گرفته از این ابر نیمه جون دلم گرفته از زمین و آسمون دلم گرفته

آخه اشکام رو ببین دلم گرفته تو خطاهام رو نبین دلم گرفته تو ببخش فقط همین دلم گفته

توی لحظه های من شیرین ترینی واسه عشق و عاشقی تو بهترینی

کاش همیشه محرم دل تو باشم تو بزرگی اولین و آخرینی
نظرات 1 + ارسال نظر
علی یکشنبه 13 فروردین 1391 ساعت 18:21 http://seeyourinside.blogsky.com

سلام وحید جان
مرسی از مطالبت. راستی ببخشید البته ! اما اگر حاضری یک اعتراف صادقانه کنی یک سوال ازت داشتم! سوال در وبلاگ هست ! منتظرت هستم !!

سلام علی جون
منظورتو نگرفتم میشه واضحتر بگی
شرمنده ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد